پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟ منبع آگاه: صرف شدن پول‌های بلوکه شده برای خرید غلات واقعیت ندارد

سخنگوی وزارت‌خارجه انگلیس: تشدید تنش‌ها در خلیج فارس به نفع کسی نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس در واکنش به توقیف یک نفتکش این کشور در خلیج فارس گفت که تشدید تنش‌ها در خلیج فارس به نفع هیچ کسی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
کد خبر: ۱۷۰۳۳

به گزارش راهبرد معاصر ، «آلیسون کینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس روز یکشنبه گفت که تشدید تنش‌ها در خلیح فارس به نفع هیچ کسی نیست.

 

وی که با شبکه «اسکای‌نیوز» عربی مصاحبه می‌کرد، افزود: «لندن کلیه گزینه‌ها برای پاسخ به تهران به دلیل توقیف نفتکش انگلیسی را بررسی خواهد کرد.»

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار